Vuokrakalusto

Omakotiyhdistys vuokraa jäsenistölleen erilaisia kodin ja puutarhan hoidossa käytettäviä koneita ja laitteita. Vuokrakalusto on palautettava ehjänä ja puhtaana takaisin. Mikäli kalusto palautettaessa on likainen tai rikki, veloitetaan toimenpiteistä vuokran lisäksi tarvittavat kustannukset.

Yhdistyksellä on varastotila Harjun kivimakasiinissa (Härkäläntie 116).

Omakotitalkkari luovuttaa laitteen ennakkovarauksen tehneelle maanantaista perjantaihin klo 14–15 tai sopimuksen mukaan.

Varaukset:

Omakotitalkkari
p. 040–835 7945
ma-pe klo 9–15

Varalla:
Keijo Karlsson
p. 040-7486 945

Vuokrattavat koneet ja laitteet

Hinnat vuorokaudelta:

Juhlateltta (Valkoinen) ( 3 kpl ) 35 €/kpl (koko 8 x 4 m) *) (lisäksi talkkarin veloitus 10€/tunti + kuljetus)

Jyrsin 20 €

Kalkin-/apulannan levitin 5 €

Klapikone (2kpl) 20 €

Kuomullinen peräkärry (2 kpl) 30 €

Lehtipuhallin (3kpl) 10 €

Nurmikkojyrä 10 €

Oksasilppuri 20 €

Oksasakset ja saha 5€

Lumilinko 20€

Nurmikkotrimmeri (akkukäytt.) 10€

Pensasleikkuri (akkukäytt.) 10€

Ruohonleikkuri (2kpl) 15€

Vesikourun puhdistin (vesiliitännällä) 5€

Telttapöytä (8 hlö) 5 €/kpl

Tuoleja juhlatelttaan 0,5€/kpl

Talkkari tuo ja hakee teltan sekä valvoo ja avustaa sen pystyttämisessä japurkamisessa (purettava kuivana).
Kalusto on palautettava ehjänä, puhtaana ja polttoainesäiliö täynnä. Likaisesta tairikkinäisestä kalustosta veloitetaan pesu ja huoltokulut.